LAMT

Nu har jag slöat på det här området ett par dagar, och värre blir det säkert . Men har hunnit med mcyket dom här dagarna, ligga hemma ochgosa en hel dag framför för många filmer, träffa putte, träffa oscar, träffa världens mest saknade tjejer, skulle åkt och haft en hel motaladag sådär idag men fick stanna hemma och ta hand om lillebroren och även åka för att hälsa på den andra på sjukan . Inte kul . Och ikväll tittade pernilla & paulina förbi här . Vi har chipsat och dippat och babblat på som bara den . Och jag har saknat dom så in i !

Imrogon blir det iaf att ställa klockan, mot stan för att byta conversen som har trasat sönder lite redan, växla pengar och fixa ärenden . Hem och göra matsäck för och packa resväskan överfull för på torsdagmorgon drar jag till Berlin med mina fina . Ska bli så gött att komma iväg ! Ska försöka komma med nån uppdaterning imorgon och om jag inte gör det så hörs vi inte förän på måndag . SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0