1 om mig

Jaha, jag är Malin Mattsson och är 17 år, född 93 i linköping. Nu bor jag i Ljungsbro med familjen och i med mormor och Leffe i Motala. Där går jag andra året på Platen, sam/sam med handbollsprofil. Där jag började efter nian så börjde ett lite halvt nytt liv då med bara nya människor, my miljö och sånt där. 
Jag spelar handboll också, i MHK. Bland annat med ett helt awesome lag, så brinner lite för det. Det är därför jag valde skola i Motala och bor där.

Jag är nog rätt energisk och positiv, men också en jävligt bestämd liten flicka. Jag har haft i stort sätt alla frisyer som går att ha. Jag har jättesvårt att finna mig i att jag har fel i vissa lägen och det vet jag och ändå vill jag inte erkänna det. Har även en barnsligt hög prestationsångest.

Annars när jag inte tränar handboll eller strör min effektivitet på Platen hänger jag med fina vänner, slösar pengar på fika och annat sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0