hello bananas


Roligt att det är såhär flickan ser ut en hel dag, snorigt och dant hahahah...... Men tog mig ändå till Berg för några soltimmar sådär. Klätt min nya garderob och nässprayat.

Dagens:

På vägen hem från Berg upptäcker jag att cykeljäveln är borta, någon har snott den.
Ringde till mamma och dom kom med bilen, hann åka ner för backen bara så ser vi en liten snorunge åka omkring där på min cykel. Inte långt bort ifrån där den stod.
Tvärnit från pappas skogstokiga sida och ut ur bilen för att jaga fatt på snorungen. Gick snabbt. Han fick så han teg för en bra tid framöver kan jag tala om. Och kompisen fick det ännu värre som fick tas med mig och mamma. Småpojkar... Och så arg jag var, och så tyst han blev.
Nu är cykeln tillbaka i säkra händer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0