the day we wished never would exist







Kanske den jobbigaste dagen på hur länge som helst. Men det kunde inte varit finare.
Jag tog mig igenom texten jag skrivit, och jag vet att Greta hörde varje ord.


Nu vilar Gretas hjärta
i ljuset och i friden
De frågor som tystnat
har nu fått sina svar
Nödens och ångestens tid är förbi
För hennes själ som nu lyser i himmelens förvar
Så ljuvligt att se vad himmelens paradis rymmer
Dit sorgen ej kommer med sitt mörka begär
Inte ens med dess isande saknad den skymmer
den strålande utsikt som himmelen bär
Och nu hon fått träffa den hon alltid haft kär

Vi ses snart

Kommentarer
Postat av: Anki

Naaa, gumman. tanker pa dig ska du veta!

hoppas allt ar bra med dig <3

2010-07-02 @ 19:54:10
Postat av: Malin

tänker på dig med, kom hem snart !

2010-07-03 @ 01:40:38
URL: http://svenskdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0