CARE FOR WHAT YUO WISH FOR



Kvällen var görhärlig med banketten och jag fick pris som årets Roockie . Hemma hos Malin med laget och sedan hem till Filip, också jättekul . och jaa..


allt va trevligt till börjar tills vi skulle gangbanga...... då skulle jag och ellen hoppa på sofia samtidigt-------------------> gick inte alls bra---------------------> jag flyger in i en bordskant-------------------> jag ligger på golvet och är medvetslös tydligen------------------> ellen drar till mig på käften så jag vaknar----------> lyfter på huvudet--------> BLOD ÖVERALLT!!!!!-------------> alla, främst ellen får panig och springer runt som en gnu-------------> ambulans eller inte?

Kopierat av ellen, bra sammanfattning kände jag.




Men som ni kanske förstår blev det inte ett lika lyckat slut och pga omständigheterna och att jag glömde kameran hos Filip så blir det inga bilder idag, får se hur det blir imorgon .

Ligger iallafall här med en liten hjärnskakning, en grov bula och ett ihoptejpat jack i huvudet . Blir ingen mer blogg ikväll... Har iaf världens största godispåse som plåster på såren från fastern min . HÖRS IMORRN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0