DAGENS



Byter ut engelskan mot svenska satsdelar idag, prov imorgon igen . Sen är jag fri som en fågel tills efter lovet, smask !
Och skulle det gå att kyssa vädret av uppskattning idag skulle jag gjort det, strosade runt på stan efter skolan i glajjor och skinnjacka .  Hur skönt är inte det?

Om jag får tid över efter pluggandet ska jag ta en sväng in till Ikano och sätta Ur&Pen på plats för jag bad dom korta av armbandet på min klocka, hundra jävla spänn fick jag betala för 30 sek arbete som jag iaktog under tiden . Och idag lossnar klockjäveln i armbandet . Är flyförbannad, blir inte lätt för dom när jag kliver in till dom igen !

Nu måste jag plugggga . HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0