HOW DOES IT FEEL TO BE DIFFERENT FOR ME




Jag släppte oth. efter ett tag . Kom in den rastlösa fasen jag var inne i igår . Så jag tog och kollade nästa buss in till Linköping,
satte på mig mina grovt snygga gummistövlar igen och  satte mig på på bussen och åkte för köpte allt det jag insåg har tagit slut på sistone,
de sakerna jag hatar att köpa för det känns som man bara slängt bort pengarna, för det är fan inte billigt.... 
Men nu är hyllan med mina mest användna grejer påfylld iallafall !

Det tog ingen tid, och när jag kom från bussen hem förut kurrade magen illa . ag insåg att min familj hade gått åt olika håll ikväll, själv hemma igen . Men vad gjorde jag inte om slängde ihop en wook, jag som tycker det är toktråkigt att laga mat . Men OH så god den blev, satt fint i kistan ! Nu laddar jag upp kvällen med despret housewifes och sedan skola imorgon, trött på att vara hemma nu . PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0