YOU MAKE THE CALL


pusssie

Godmorgon ! Borde jag inte vara i skolan en tisdag? Jojjomen . Men även idag stannde jag hemma, hade en såndär helvetesnatt med feber och skit, inte jättekul .
Så jag sitter iallafalll hemma idag, och vaknade precis . Har snart satt i mig trehundrasjutton skorpor, och fler blir det !

När jag drog upp rullgardinen såg jag, ÖSREGN! Hur kul är inte det då?
Känns skönt att sitta inne och se alla repriser från one three hill istället med gosan på bilden . Och eftersom jag är själv hemma lär det bli jag som frå släpa ut henne i regnet snart .
Kommer iallafall att inviga gummistövlarna för iår .

Men innan dess ska jag mata ett nytt oth. avsnitt ! HEJ SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0