-

Namn: Malin
Piercingar: njaa öronen
Tatueringar: none
Längd: långa 166
Skostorlek: 39
Hårfärg: brun
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: har det ganska bra
Tänker du på självmord: haha nae
Dricker du alkohol: jaja på fest
Använder du droger: nej 
Röker du:
har hänt
Vilket shampoo använder du: kan ju inte finnas en människa som använder samma shampo jämt..
Vilken parfym använder du: mexx
Vad är du rädd för: mörker 
Gillar du att tvätta: jag tvättar inte 
Gillar du berg- och dalbana: klart

SENASTE..
Film du hyrde:
ingen aning
Film du köpte: jösses det var länge sen, nån barnfilm till kussarna kanske
Låten du lyssnade på: kei$a -We R Who We R
Låten du hade på hjärnan: mikrofonkåt..
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: grey's
Personen du tänkte på: mormor, försöker komma på julklapp 

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
 det har jag 
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: det har jag nog
Varit i slagsmål: haha jag vet inte 
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
två
Gånger ditt hjärta brustit: nån gång
Hjärtan brustit på grund av dig: har nog hänt också
Tjejer du kysst: ingen aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: rätt många, med handbollen osv.
Ärr du har på kroppen: en jävla massa 

SENASTE..
Bok du läste:
 vägen till jerusalem 
Personen du fick mail av: faster
Personen du fick brev av: militären
Personen du fick sms av: Olle
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kan ha varit en timma sen
Saken du köpte: käk

Vad har du gjort idag:
varit i norrköping och spelat match
Var det kul: jävligt skön seger! 
Hur tidigt stiger du upp: imorgon vid sju
Gillar du att slåss: nedå
Vad ska du göra idag: gosa vid tvn  
Är du seriös: det är jag väl
Vad är du allergisk mot: hostmedicin.. sjukt 
Var har du ont: mitt lille finger 
Använder du hårspray: haha mängder 
Kan du stå på händer: det är ingen konst 
Favorit serie: DH

Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lasse!
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: mums
Är du glad nu: jadå
Var du glad igår: yes
Känner du nån som jobbar på sjukhus: farmor min 
Vad dansar du till: inget långsamt åtminstonde!
Stockholm är: huvudstan
Göteborg är: Go stad alla älskar
Kan du sjunga: tondöv
Mer värt än guld: mycket
Spaghetti eller makaroner: spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: jag vill till thailand nu..

Håll till godo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0