8 detta ångrar jag

Oj, jag ångrar tusentals saker. Både stora och små saker.

Jag ångrar allt från när jag inte hållt vad jag lovat till att måla naglarna i fel färg. Nej, naglarna gills föresten inte. Men jag ångar när jag skriker på mamma i onödan, dom gånger jag nöjt mig med G när jag vet att jag kunde fått ett högre betyg, för att jag varit jävligt lat. Jag ångrar att jag inte tagit tag i matten tidigare, jag ångrar när jag känner hur jag och mina ljungsbrotjejer glider mer ifrån varann. Jag ångar när jag medvetet snoozar för länge och missar bussen. Jag ångar när jag träffat helt fel pojke, när jag handlar och äter upp pengarna som smågodis samma dag dom kommer in på kontot, vilket leder till att jag blir pank resten av måndaden. Jag ångrar när jag inte kunnat vara tyst i sånna lägen jag borde varit det. Jag ångrar när jag gjort någon annan ledsen. Jag ångrar när jag sagt dumma saker, kommit med dåliga ursäkter till allt möjligt. 

Men det jag ångar mest är när jag inte tagit de chanser som legat framför mina fötter för än de varit borta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0